15 kwietnia 2014

Wianki


Witajcie ponownie ;)) Pomogłam córce zrobić wianek na konkurs szkolny, którego tematem jest:  Praca wielkanocna w formie przestrzennej. Oto ten wianek.





A ten wianek zrobiłam dla siebie. Taki trochę wielkanocny, trochę wiosenny. Rzeczywisty kolor wianka jest pośredni między tymi ciemniejszymi zdjęciami, a tym jasnym. Za 'Chiny' nie mogę ująć właściwego koloru. Zastanawiam się czy kiedyś nie zmienić tych wiszących jajeczek na, np.: jakiś 1 kwiatek, czy motylka, czy coś innego ? Może coś podpowiecie :)



Z okazji zbliżających się świąt, życzę Wam:

Słońca, szczęścia, pomyślności,
W pierwsze Święto dużo gości.
W drugie Święto dużo wody
- To dla zdrowia i urody !
Mnóstwa jajek kolorowych,
Świąt wesołych oraz zdrowych !

Szpuleczka

8 komentarzy:

  1. Bardzo radosny wianek, w poprzednim poście extra firany!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to sie ten szkolny ogromnie podoba ,domowy tez ,ale szkolny nr 1!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten "domowy" rzucił mnie na kolana, niezwykle pomysłowy! Nic bym w nim nie zmieniała :)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wianki, pięknie się prezentują:) Pogodnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam za komentarze :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Córcia musiała być bardzo dumna i szczęśliwa, że z mamą stworzyła takie piękny wianek:)
    Pozdrawiam ciepło Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie wszystkie zgłoszone prace były bardzo ładne, ciekawe i nietuzinkowe. Zatem wszystkie dzieci dostały nagrody. Moja córa "a owszem................. " :))

      Usuń

Cieszę się ,że odwiedziłaś mój blog i zostawiłaś komentarz. Jest dla mnie wyjątkowo cenny - Dziękuję! : )