8 kwietnia 2014

Bez tytułu


Witam Was serdecznie ;) Wiosna się zrobiła, to i pracy przydomowej mnóstwo. 'Wszystko i ciągle' mnie coś goni, jak wszystkich, hi,hi. Doszyłam sobie jeszcze 2 zawieszki do kuchni. Oprócz tego zmieniłam lambrekinek do zasłon w kuchni, poprzedni był taki. Mam stolik wiklinowy, którego blat okleiłam okleiną i nałożyłam szybę zakupioną u szklarza. Oryginalny blat nie był zbyt ładny; zwykły pospolity )). Takie 'drobiażdżki' w między czasie robię i wiele innych. Do następnego wpisu...









10 komentarzy:

  1. Stolik z tym blatem, bardzo mi się podoba. Ten lambrekin bardziej pasuje niż poprzedni. Imbryczki urocze :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po porównaniu zdjęć teraz też mi się wydaje, że ten lambrekin dużo bardziej pasuje. Często człowiek coś uszyje i myśli, że pasuje; a tu się okazuje, że wcale nie. Chyba mi lambrekin oczy przysłonił :-D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Bardzo lubię takie drobiazgi :)

      Usuń
  3. O jak mi się te imbryki podobają .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawieszki nazywam czajniczkami, a rzeczywiście bardziej pasuje słowo imbryczki. Gdzieś mi te słowo uleciało, ale dzięki komentarzom " do głowy mi wleciało" z powrotem ;))

      Usuń
  4. Śliczne szyjątka:) Lambrekin pięknie się prezentuje. Miałaś świetny pomysł ze stolikiem:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie również moje pomysły spodobały się ;)

      Usuń

Cieszę się ,że odwiedziłaś mój blog i zostawiłaś komentarz. Jest dla mnie wyjątkowo cenny - Dziękuję! : )