3 marca 2014

:) - ?


Kupiłam jakieś 5 lat temu ten pojemnik. Bardzo mi się spodobał. Nie miałam miejsca i pomysłu dla niego, więc przeleżał w szafie. W końcu ujrzał światło dzienne, tylko nie bardzo wiem do czego on służy. Może jest na parasolki, czy jako kosz, albo jakiś susz do niego włożyć. Nie mam pomysłu, może mi coś podpowiecie? W każdym bądź razie uszyłam mu wyściełanie do środka ( bo jest blaszany, żeby się nie zarysował ) z resztek materiałowych i koronkowych.



                                                   Widok od góry.


Dodatkowo uszyłam krótkie zasłonki do pokoju. Materiał jest cienki. Zasłonki są delikatne, ale w nocy patrząc z ulicy nic przez nie nie widać. Kolor rzeczywisty jak na dwóch przedostatnich  zdjęciach. Kolor ścian mam zielony. Nie jest to zieleń, która by mi pasowała do beżu. Kłania się przemalowanie ścian na inny odcień, bądź kolor. Firanki też mogłyby być inne, ale wszystko małymi kroczkami i się zrobi.





5 komentarzy:

  1. Pojemnik super;) a zasłonki rewelacja uwielbiam takie kolory i zestawienia z koronką;) a można wiedzieć gdzie taki materiał kupujesz, ja mam roletki z bawełny z dodatkiem lnu ale to był materiał z ITalii a u nas nie wiem gdzie można kupić;)fajnie wyglądały by ozdobne kwiatuszki do podpięcia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawałek materiału jest od siostry ze Stanów. Podpięte też będą bardzo fajnie wyglądały. Akurat mam takie podpięcia (przypomniało mi się, że mam) pasujące do koloru zasłon i na dodatek jeszcze kwiatuszki, także dzięki za podsunięcie pomysłu :), idę wypróbować hi,hi.

      Usuń
  2. Pojemniczek bardzo ładny:) Pięknie prezentowałaby się w nim np. suszona hortensja, ale jako stojak na parasole zapewne byłby świetną ozdobą przedpokoju:) Zasłonki śliczne i w świetnych kolorkach:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :) Muszę spróbować coś suszonego włożyć, tylko na dzień dzisiejszy nie mam nic takiego.

      Usuń
  3. Piękna inspiracja:-)
    Ajka

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ,że odwiedziłaś mój blog i zostawiłaś komentarz. Jest dla mnie wyjątkowo cenny - Dziękuję! : )