10 lutego 2014

Szkatułka


Potrzebna mi była szkatułka. Oczywiście w takiej kolorystyce i z takim motywem jak chciałam nie znalazłam. Pozostało mi zrobić samej takową szkatułkę. No i zrobiłam. Pierwszy raz w życiu robiłam coś metodą decoupage. Szkatułkę dzielimy z córą na pół :)) Jej pierścionki i moje. Szkatułka jest malusieńka, więc dużych rzeczy za wiele nie pomieści, za to małe jak najbardziej. Ta metoda jest bardzo wciągająca, aczkolwiek trochę czasochłonna. Mam w planach odnowić jeszcze chlebak. Serwetki już mam, ale inne ważniejsze rzeczy ;) wpierw muszę zrobić. Satysfakcję mam ogromną, że coś zrobiłam i nie zepsułam. Zapraszam na oglądanie. Pozdrawiam Was mile ;)))






3 komentarze:

  1. Szkatułka prezentuje się wspaniale! Piękny wzór i kolory:) Pozdrawiam wiosennie i słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szpuleczko, piękna szkatułka! zapraszam dziś do mnie po wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie na wyróżnienie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ,że odwiedziłaś mój blog i zostawiłaś komentarz. Jest dla mnie wyjątkowo cenny - Dziękuję! : )