24 lutego 2014

Podusie


Witam Was :) Szyłam ostatnio podusie i poszewki. Poduszki poprzerabiałam z większych. Wypełnienie to kulka poliestrowa. Bardzo lubię to wypełnienie. Poduszki nie zbijają się i po przetrzepaniu są jak nowe.



Bardzo lubię okrągłe poduszki. Poszeweczkę uszyłam wykorzystując koszulę męską i koronkę gipiurową.  Poszewka w piwonie - na żywo piękny, lekko wytłaczany materiał. Nie raz podkreślałam, że bardzo lubię róże, piwonie i takowej nie mogło zabraknąć. Oczywiście wszystkie poszewki są do zdejmowania i tak lubię najbardziej, bo można je wyprać, albo zmienić na inne.


                                             Ta poszewka to też recykling.

                                        
                              2 pierwsze kupione dawno, dawno w sklepie.

                 Tutaj 2 poszewki dla mojej córki. Fioletowa uszyta z męskiej koszuli.
                      Różowa ma naszytą taśmę ozdobną w delikatny wzór tulipanów.

Ta została uszyta z przyciasnego już swetra. Jeszcze muszę zmienić sznureczek na beżowy.


Do następnego posta ;)


5 komentarzy:

  1. Świetne podusie:) Aż chce się do nich przytulić:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. podusie sa super:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okrągła jest cudna Białe tez bym przygarnęła ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalna jest ta okragla podusia..uwielbiam poduszki..

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ,że odwiedziłaś mój blog i zostawiłaś komentarz. Jest dla mnie wyjątkowo cenny - Dziękuję! : )