6 stycznia 2014

Przemiana dwóch krzeseł


Bardzo lubię metamorfozy starych mebli. Żadnego mebelka nie miałam akurat do przerobienia, aż tu nagle jakieś się pojawiły :)) Są to dwa krzesła (dobre choć dwa). Mają około 50 lat. Najpierw dużo się oczytałam w necie - co i jak?  Na pierwszy rzut oka wydawało się, że nie będzie z nimi aż tak dużo 'bawienia', jednak nie obyło się bez małych problemów. Nie zrażałam się tym. Po nałożeniu kolejnej warstwy farby bardzo się ucieszyłam na widok prawie gotowych krzeseł. Już mi się podobały. Zrobiłam jeszcze delikatne przecierki. Uszyłam do nich siedziska z resztek materiału pozostałych z szycia pościeli. Siedziska są dwustronne. Ten trud to nic z porównaniem jaka jest satysfakcja z efektu końcowego, no i to, że pierwszy raz odnawiałam jakiś mebel.











6 komentarzy:

  1. też uwielbiam takie recykling owe wyzwania, Twoje wyszły super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Jak na pierwsze odnawianie meblowe to naprawdę rewelacja. Przecierki super wyglądają. I te dwustronne poduchy śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyszły Ci te krzesełka:) Siedziska też super.! Pozazdrościć zdolności:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za tak miłe komentarze ;))) Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  5. To najprawdziwsza prawda! Krzesła są śliczne!!! Robię właśnie dużą drewnianą szkatułę - dopiero ją wybieliłam i przeszlifowałam z przecierkami. Ciągle jednak myślę co dalej, tzn. chcę ją ozdobić tak by oddawała klimat skandynawskich dekoracji . . . Powiedz mi Kochana jaką farbą bieliłaś mebelki i ile warstw farby nałożyłaś? Poszło Ci rewelacyjnie jak na pierwszy raz i coś czuję, że na tym się nie skończy odrestaurowywanie mebli w Twoim domu - to naprawdę wciąga!!! A efekty są naprawdę super:) Pozdrawiam Cię mocno i dziękuję za miłe słówka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję ! Ja kupiłam farbę akrylową TEKNOS. Kolor nie jest biały, tylko kremowy- lekko w beż. Nakładałam 3 warstwy, ale te krzesła tyle potrzebowały. Jeżeli masz prawie 'czyste' jasne drewno wystarczy 1 warstwa. Farba jest gęsta , bardzo dobrze kryjąca i wydajna. Zużyłam tylko 0,5 l. Dobrze czujesz :)) już rozglądam się za czymś do przeróbki. Dziękuję za pozdrowienia i czekam co będzie twoim następnym , kolejnym cudnym dziełem ;)

      Usuń

Cieszę się ,że odwiedziłaś mój blog i zostawiłaś komentarz. Jest dla mnie wyjątkowo cenny - Dziękuję! : )