2 stycznia 2014

Piżamkowe spodnie


Witajcie. Uszyłam sobie piżamkowe spodnie z bawełny z domieszką elastanu. Tak myślę, bo materiał zza 'wielkiej wody'. Są bardzo rozciągliwe wszerz i przez to wygodne. Wykrój spodni odrysowałam z innej piżamy, którą użytkuję. Nie chciało mi się' bawić', ale widzę, że dobrze odrysowałam (nic nie skręca się hi,hi). Przynajmniej kilkadziesiąt złotych zaoszczędziłam, a piżamki z lepszej jakościowo bawełny też kosztują. Moja 7,5 letnia córusia robiła mi zdjęcia. Całkiem nieźle jej wychodzą. Mój mąż i syn, żeby zrobili zdjęcia - nie ma na co liczyć ;((  Pozdrawiam serdecznie.







5 komentarzy:

  1. świetny materiał, spodnie na pewno bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Porteczki fajnie się prezentują:) Córeczka ma smykałkę do robienia zdjęć. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w 2014 roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądają. Krateczka fajna. A jeszcze jak wygodne to już w ogóle świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ,że odwiedziłaś mój blog i zostawiłaś komentarz. Jest dla mnie wyjątkowo cenny - Dziękuję! : )