16 grudnia 2013

Świątecznie


 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uszyłam podkładki z kieszonkami na sztućce z lamówką dookoła. Kolejne są bez lamówki i są dwustronne. Z jednej strony są czerwone, z drugiej  zielone. Można je dowolnie zestawiać kolorystycznie.





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Z racji zbliżających się świąt pochwalę się szopką, jaką zrobił dla mnie parę lat temu mój tata.



Niech przy żywicznym zapachu strojnej choinki
upłyną Wam piękne chwile Wigilii.                                                                         Ze wspólnie śpiewaną kolędą,
z upragnionym gościem przy stole,
w kochającym rodzinnym pełnym miłości gronie.

Tego Wam życzę Szpuleczka

11 komentarzy:

  1. Podkładki fantastyczne! Gdzie kupiłaś materiał na nie?
    Szopka prześliczna, niesamowicie wykonana, te szczegóły, kamyki... Cudo!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiał posłała mi siostra ze Stanów.

      Usuń
  2. Krásné prostírání (podkładki) a moc hezký Betlém (szopka ?).

    OdpowiedzUsuń
  3. Z takimi ślicznymi podkładkami stół będzie wyglądał wspaniale :) Szopka przepiękna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne inspiracją :-)
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze noworoczne życzenia na 2014 rok !!!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ,że odwiedziłaś mój blog i zostawiłaś komentarz. Jest dla mnie wyjątkowo cenny - Dziękuję! : )