18 listopada 2013

Moje okno


Witajcie!  Bardzo podobają mi się podwiązywane firaneczki. Ze względów takich, że z podwórka prawie wszystko mi widać do domu, nie mogę mieć żadnych rolet rzymskich ani odsłoniętych okien, itd. No ale coś wykombinowałam i uszyłam firankę + zasłonki. Firanka jest z batystu. Bardzo wdzięczny materiał i na żywo pięknie się układa oraz nie gniecie. Nie wymaga prasowania, a co najważniejsze wpada więcej światła niż przy białym woalu. Dołem przyszyłam koronkę gipiurową. Mam 'słabość' do gipiury. Zasłony uszyte są z bawełny z domieszką wiskozy. Dla mnie są piękne same w sobie poprzez scenki rodzajowe, które uwielbiam :-) No i jak to bywa, ciężko jest zrobić zdjęcia. Jak wszystkie wiemy w świetle dziennym są inne, a przy sztucznym oświetleniu zupełnie inny odcień wychodzi. Tak, że w pierwszej kolejności  fotki w ciepłej barwie, pod koniec zimnej.







Firanka jest w kolorze naturalnym, nie śnieżnobiałym. Zasłony są kremowe z bordowym wzorem. Tasiemka do związywania jest brązowa transparentna.


                  Poniżej zdjęcia firanki w 4 wariantach, czyli: luźne
lekko związane
wyżej związane
i najwyżej



9 komentarzy:

  1. Perdeler çok güzel güle güle kullan! :) Türkiye'den selamlar.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się Twoje firaneczki. Pomysł z tym wiązaniem jest świetny. Ciekawe czy na krótszych też by to dobrze wyglądało. Ja na parapetach mam mnóstwo kwiatów i czarostw wszelakich więc długich firanek mieć nie mogę, ale taki sposób ich skrócenia chyba by się sprawdził.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okno przepięknie ubrane, sposób podwiązywania jest bardzo pomysłowy. Bardzo mi się spodobał materiał na zasłony, czy mogłabyś zdradzić gdzie go kupiłaś? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że mój pomysł uszycia spodobał się :-) Myślę, że na krótszych będzie jeszcze lepiej i ładniej . Zawsze można wszyć taśmę marszczącą -stosunek 1:1. Ja wszyłam 1:2. Materiał na zasłony kupiłam na "tkaniny.net". Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okno super. zapraszam do siebie po wyróżnienie ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ,że odwiedziłaś mój blog i zostawiłaś komentarz. Jest dla mnie wyjątkowo cenny - Dziękuję! : )