3 września 2013

Coś co cieszy


Dzisiejszy post będzie o małych, drobnych rzeczach, które  mnie cieszą. Niby takie "nic" a człowiek na sam widok się raduje.  Bardzo lubię zbierać i użytkować ładne kubki i filiżanki, zresztą nie tylko... "Kocham róże" we wszystkim, zwłaszcza czerwone- może zauważyłyście, więc trochę tych róż będzie w "różnościach". Oprócz tego uwielbiam dzbanki, dzbanuszki i czajniczki i wszystko w tych klimatach. Pokażę moje nabytki, może Wam się spodobają, zapraszam ;)



Kubeczki były jeszcze w kolorze żółtym i fioletowym, ale ja wolę powyższe kolory.                      

Uwielbiam taką czerwień róży.

Tutaj moje dwie malusie filiżaneczki w towarzystwie mlecznika .
Na łyżeczce motyw różyczki.
Mój komplet imieninowy, który bardzo mi się podoba( zwłaszcza scenki rodzajowe)


Kupiłam przypadkiem koszyk pasujący do mojego"wazono-kwietnika" ( nie pamiętam fachowej nazwy). Nie za bardzo wiedziałam co włożyć do niego no i wyszło, że znowu róże :-D  Róże były trochę za niskie, więc spód wyłożyłam grubą gąbką a na to wycięłam i nałożyłam  karton po uprzednim owinięciu koronką, którą przymocowałam zszywaczem.
I tak się prezentują różyczki w koszyku.

A tutaj mam sztuczne gerberki. Bardzo ładne ale doniczki nie prezentują się najlepiej, więc naprędce ozdobiłam je resztką koronki zszytą z dwóch stron. Od razu prezentują się lepiej.


                                             Apetyczne truskaweczki

                                                   i urocze motyle. 

                                          Zabawne krasnale bez Śnieżki.




6 komentarzy:

  1. O matko ależ masz pokaźną kolekcję! Szczególnie te róże w koszyczku skradły moje serce

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kolekcja,BARWNA I KOLOROWA,Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny,

    OdpowiedzUsuń
  3. JE, uderzania młotkiem Krasa:-)
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też wiele radości daje obcowanie z pięknymi drobiazgami więc rozumiem twoją radość z tych cudeniek. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja żyłam w przeświadczeniu, że tylko ja bez końca dokupuję filiżanki i kubki :) Miło mi, że nie jestem sama.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zabieram Ci komplet imieninowy i dwa pierwsze kubeczki :-) A ten żółty i fioletowy też wezmę, bo ja strasznie lubię komplety :-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ,że odwiedziłaś mój blog i zostawiłaś komentarz. Jest dla mnie wyjątkowo cenny - Dziękuję! : )