17 czerwca 2013

Różności


Witajcie! Uszyłam i jestem w trakcie szycia różnych rzeczy użytkowych, a to dlatego, że mam zamówienie od siostry. Siostra jest nauczycielką w szkole w U.S.A i chce, żeby uszyć do jej klasy organizer, rożki i pojemniczek ( koszyczek) na przeróżne kartki, teczki, przybory szkolne,itd. Materiał jest prawdziwie szkolny, przysłany przez nią. Zresztą w Stanach to są materiały i dodatki, aż "głowa boli". Listewki do organizera jeszcze nie przycięłam, bo to zajęcie dla męża ;)  Szyję jeszcze dla niej do domu trochę różności, ale to już w następnym poście.







5 komentarzy:

  1. Małe amerykańskie dzieciątka będą zachwycone :))
    Tkanina jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ się napracowałaś, świetne wszystko!
    A ta szkolna tkaninka jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe, a tkanina świetna, u nas niestety wybór materiałów bardzo ograniczony.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ,że odwiedziłaś mój blog i zostawiłaś komentarz. Jest dla mnie wyjątkowo cenny - Dziękuję! : )