15 maja 2013

Sukieneczka


Witajcie! U mnie porządki wiosenne wokół domu, jak i w domu. Sprzątając w domu uzbierała mi się całkiem duża kupka ubrań, do których już się nie mieszczę albo są na nich plamy, itd., itd. Szkoda je wyrzucać bo nie są brzydkie. Jedną z tych rzeczy jest moja sukienka, którą postanowiłam przerobić na mniejszą dla mojej córki. Materiał ma, delikatny - subtelny wzór, który bardzo mi się podoba.





Tak wyglądała przedtem. Była długa, z rozcięciem z boku, bardzo dopasowana.



Materiał jest bardzo" lejący" i okropnie się gniecie, dlatego też trochę ciężko się szyło. Dużo się nakombinowałam ale myślę, że wyszła całkiem fajnie. Córka przechodzi ospę, więc na zdjęciach widać "strupki".



Kwiatuszek trochę był " za daleko", więc go przyszyłam bliżej podkroju szyi i troszeczkę niżej, co widać na pierwszym zdjęciu.



Pozdrawiam wszystkich obserwatorów i anonimowych oglądających  ;)


19 komentarzy:

  1. Piękna sukieneczka :) Bardzo szykowna, a jednocześnie wygodna. Recykling wyszedł ci doskonale :) I przytulaski dla córeczki, ja ospę przerabiałam niedawno i niestety krostki chwile zostają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam Cię do mojego spisu blogów Handmade :)
    www.spis-blogow-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Córcia wygląda pięknie - kreacja śliczna ! Życzę zdrówka małej "Biedronce". Podziwiam Twoje zdolne rączki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powstała urocza sukieneczka :-) Kwiatuszek dodaje jej dodatkowego uroku :-)
    Przeróbki to fajna sprawa, bo z leżących na dnie szafy szmatek można wyczarować rewelacyjne ciuchy!
    Pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Ci wyszła ta sukieneczka, zazdroszczę zdolnych rączek

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugi żywot sukienki zdecydowanie ładniejszy :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie,miło i delikatnie,aż serce się raduje.Sukienusia cudna.Pozdrawiam z deszczowego Wejherowa.J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! U mnie bardzo słonecznie ;)

      Usuń
  8. Niesamowity talent!!! Gratuluję zdolności a przede wszystkim wizji bo jak wiadomo bez tego ani rusz:)Pozdrawiam z obłędnie dziś zimnej Ostródy i dziękuję za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna sukienka! podziwiam, że wpadłaś na to, żeby ze starej sukni zrobić takie cudeńko :)
    Pozdrawiam serdecznie z Versalki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka,kwiatuszek śliczny,czy mogę ściągnąć wzór na własne potrzeby?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Suknia wyszla slicznie, kwiatek dodal lekkosci a ze material sie gniecie to nie istotne..wazne ze ladnie wyglada.)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne suknie, zarówno dla księżniczki ....drugi jest bardzo ładny, pięknie szyć :-)
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Wam za miłe i sympatyczne komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ,że odwiedziłaś mój blog i zostawiłaś komentarz. Jest dla mnie wyjątkowo cenny - Dziękuję! : )