11 kwietnia 2013

Urocze drobiazgi


  Serdecznie  Wszystkich  witam !
Uszyłam kilka koszyczków-pojemniczków, które bardzo lubię szyć. 'Uwielbiam' takie koszyczki, zwłaszcza z drobnej krateczki, a już nie mówiąc o tasiemkach. Koszyczki są urocze (jak dla mnie), trochę romantyczne, ozdobią każdy kącik. Niby takie małe, a bardzo dużo drobiazgów  pomieszczą ; chociaż  jeden  jest  większy  od  pozostałych.  Bardzo mi przyjemnie szyło  się  i  relaksowało  jednocześnie ; )  Mała rzecz a naprawdę  cieszy  i  poprawia  nastrój.  Zapraszam do oglądania  i  komentowania.













                                               Pozdrawiam  serdecznie!  ; )

18 komentarzy:

  1. Fajne :) przydałyby mi się takie do łazienki, muszę pomyśleć :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniutkie koszyczki i piękne kolorki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie tu u Ciebie, więc rozsiądę się na dłużej:)
    Piękności szyjesz!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj - pięknie tu u Ciebie.Zostanę na dłużej-pozdrawiam i zapraszam w odwiedzinki.Miłego wieczoru i dużo słoneczka wiosennego,papa

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te Twoje cudeńka:)) Jak ja kocham takie rzeczy!!!
    Na pewno jeszcze tu zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo urocze :) i funkcjonalne... przypomniałaś mi, że muszę u siebie pokazać koszyki które uszyłam... tylko Twoje wyglądają jak komplet mimo że nie są takie same, a moje każdy z innej tkaniny

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne koszyczki - zdobią służą:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne i praktyczne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ślicznie wyszły te Twoje cacuszka....Tak wiosennie ...Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdziwe śliczności:) Ten ostatni zawładnął moim serduszkiem:) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pojemniczki są cudne ;-) Oj dobrze byłoby tez sobie uszyć tylko musze dobe wydłuzyć ;-) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne koszyczki, wykończyłaś je pięknymi wstążeczkami :) Całość jest w romantycznym stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ,że odwiedziłaś mój blog i zostawiłaś komentarz. Jest dla mnie wyjątkowo cenny - Dziękuję! : )