20 kwietnia 2013

Tęczowa spódniczka


Przeglądałyśmy z córusią  jej szafę i okazało się, że powyrastała ze spódniczek . Bardzo lubi chodzić w spódniczkach i zapytała czy jej uszyję tęczową spódniczkę?  Ja jej na to odpowiedziałam: - że nie mam tylu tęczowych materiałów i czy może być dwukolorowa?  No i uszyłyśmy przed chwilą spódniczkę na gumce, bo ona nie lubi jak ją coś ściska  albo krępuje ruchy.  Wszystko co w talii ma pasek i gumki musi być luźne , no i oczywiście musi spełniać różne funkcje - czyli jazda na rowerze, wspinanie na płoty , itd.......Spódniczka bardzo się jej podoba i to jest najważniejsze, bo chodzi o to żeby ją nosiła,a nie wisiała w szafie  :-)))

 

Przód
Tył
Bok spódniczki


Pozdrawiam i życzę dobrej niedzieli.

8 komentarzy:

  1. Jaka śliczna! Wcale się nie dziwię, że córcia jest zadowolona:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka bardzo ładnie wygląda,tasiemka zygzak pięknie ją ozdabia:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna spódniczka, bardzo pomysłowa. Ja w szyciu małych spódniczek czuję niedosyt, bo mam trzech synów:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódniczka. Zapraszam do mnie po wyróżnienie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie na bloga po odbiór wyróżnienia Liebster Blog, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka jest piękna-kojarzy się z latem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna letnia sukieneczka;)Ja i córka też stawiamy przede wszystkim na pełną wygodę

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ,że odwiedziłaś mój blog i zostawiłaś komentarz. Jest dla mnie wyjątkowo cenny - Dziękuję! : )