10 marca 2013

W międzyczasie


Witam wszystkich serdecznie! Jak nazwa posta wskazuje.....ano w między czasie zajrzałam do sklepu. Rzucił mi się w oko materiał w drobniutkie kropeczki. Kiedy go obejrzałam z bliska, z miejsca mnie zauroczył. Kupiłam więc nieduży kawałek i tak myślałam co z niego uszyć. Szkoda mi było pociąć go na zwykłą rzecz. Wymyśliłam, że uszyję kosmetyczkę i klapciuszki do pary. Zawsze jest to coś niedużego, przydatnego i subtelnego a w razie czego kosmetyczka będzie na komódce dalej mnie uroczyć.






9 komentarzy:

  1. Swietny duet Szpuleczko a juz te kapciuchy sa przeslodkie i musze przyznac ze mnie zainspirowalas i uszyje sobie nowe kapcie na swieta pod kolor nowej podomki w kolorze golebim.Pozdrawiam Cie milo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kosmetyczka i kapciuszki też:) Fajnie szyjesz, świetne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ślicznie za odwiedziny i miłe słowa. U Ciebie też jest cieplutko, przytulnie i piękne rzeczy można zobaczyć, dlatego chętnie będę tu zaglądać. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe i ciepłe komentarze.Pozdrawiam wszystkich oglądających.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy szyjesz :) Dopisuję się do obserwatorów i chętnie będę zaglądać :) Zapraszam do mnie i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie szyjesz, komplecik słodziak.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw i na pewno praktyczny, będziesz mogła nimi cieszyć oko na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłodkie ;-) Zazdroszczę umiejętności krawieckich .Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ,że odwiedziłaś mój blog i zostawiłaś komentarz. Jest dla mnie wyjątkowo cenny - Dziękuję! : )