23 marca 2013

Kolorowo


Na poprawę nastroju, żeby mnie całkowicie chandra nie wzięła  poszyłam małe drobiazgi. Wykorzystałam resztki materiałów i powstały rożki oraz zawieszki. Jak widzicie są bardzo kolorowe i od razu nastrój jest bardziej optymistyczny :-))) Rożki mogą służyć na wiele sposobów. Mogą być dekoracją do zawieszenia w kuchni, pokoju, czy nawet małym prezentem. Ja akurat włożyłam to, co widać,ale można do zamkniętych rożków włożyć także orzeszki, ziarna grochu czy  fasoli, zioła świeże, itd.,itd. Zawieszki wbrew pozorom są bardzo pracochłonne, dlatego tylko cztery. Ogólnie fajna zabawa z szyciem, kreatywność w doborze materiałów  i   dodatków  jak najbardziej wskazana ;) Na koniec optymistyczny i rozweselający akcent:" małe pszczółki."






Na stole święcone a obok baranek,

koszyczek pełny barwnych pisanek

i tak znamienne w polskim krajobrazie,

w bukiecie srebrzyste,wiosenne bazie.

Zielony barwinek,fiołki i żonkile

-barwami stoją uroczyste chwile.

W dom polski wiosna wchodzi na spotkanie,

gdy wielkanocne na stole śniadanie.


                                              Pozdrawiam wszystkich !  :)

15 komentarzy:

  1. Ależ naszyłaś kolorowych cudeniek! Te rożki na drobiazgi to świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra te rożki, bardzo mi sie podobają:) Czegoś takiego jeszcze nie widziałam, rewelacyjny pomysł!! Chętnie zostane tu na dłużej, bo podoba mi się Twój blog:) Pozdrawiam ciepło i zapraszam tez do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie wspaniałości tworzysz ,rożki mnie zauroczyły ,świetny pomysł na wykorzystanie małych kawałków.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczne te Twoje drobiazgi..Wesolych swiat Ci zycze .)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne są Twoje prace:) Kolorowe, wiosenne i bardzo dopracowane. Naprawdę super:) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne prace, wszystko takie piękne i dopieszczone:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka,ja szyję 35 lat ale takich cudów jeszcze nie próbowałam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekne ,kolorowe prace i takie pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  9. same cuda robisz! pozdr i zapraszam do nas na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wszystkie komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Baaardzo fajne te drobiazgi:) 6 za pomysłowość:) Za "dobrą robotę" zapraszam Cię do mnie po WYRÓŻNIENIE! Pozdrawiam, Małgorzata.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ,że odwiedziłaś mój blog i zostawiłaś komentarz. Jest dla mnie wyjątkowo cenny - Dziękuję! : )